Iloinen Kettuliini

ILOisen KettuLiinin toimitusehdot

Näissä toimitusehdoissa kerrotaan ILOisen KettuLiinin (Y-tunnus: 2558152-6) verkkokaupan toimitusehdoista. Toimitusehdot sisältävät tiedon muun muassa verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista.


Sisältö

  1. Sisältö
  2. Yleistä
  3. Toimitusaika
  4. Toimitustavat
    1. Nouto Postista
    2. Nouto
    3. Hinnat
  5. Maksutavat
    1. Checkout - maksu verkkopankkipainikkeilla
    2. Käteinen
  6. Palautukset
    1. Palautusohjeet
  7. Myyntialue

Yleistä

Voit tehdä ostoksia verkkokaupassamme ympäri vuorokauden. Jos sinulla on kysyttävää toimitustavoista, tuotteista tai maksutavoista, ota yhteyttä meihin ennen tilaamista.

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkintahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.


Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen maksu- ja toimitustapojen mukaan. Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä ja näin ollen toimitusaika varastossa oleville tuotteilla on 3-7 päivää ja tilaustuotteilla 2-3 viikkoa.

Toimitusten viivästymisestä ilmoitamme suoraan asiakkaalle. Mikäli et saa tilausvahvistusta kahden (2) arkipäivän kuluessa tilauksesta, ota yhteyttä sähköpostilla iloinenkettuliini@gmail.com mahdollisten teknisten ongelmien varalta.

Tuotekohtaiset toimitusajat näkyvät kunkin tuotteen tuotekortista. Maksu- ja toimitustapojen ehdot näkyvät tältä sivulta Toimitustavat- ja Maksutavat-kohdista. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. ILOinen KettuLiini ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.


Toimitustavat

Toimitamme tilauksia alla listatuilla toimitustavoilla. Kunkin toimitustavan yhteydestä näet lisäksi toimitusajan ja hinnan. Toimitustapojen saatavuutta rajataan painon mukaan. Tilauskohtaisesti saatavilla olevat toimitustavat näytetään automaattisesti ostoskorissa ja myös hinnat lasketaan automaattisesti.

Mikäli osa tilauksen tuotteista on tilaustuotteita, tilauksesi jää odottamaan niitä kunnes tuote on saatavilla. Voimme tarvittaessa toimittaa varastosta heti löytyvät tuotteet erikseen ja loput tuotteet toimitetaan jälkitoimituksella. Tällöin asiakkaalta peritään todellisten toimituskulujen mukainen maksu jälkitoimituksesta. Mikäli olet kiinnostunut jälkitoimituksesta, ota yhteyttä meihin ja liitä mukaan tilausnumero.

Pienemmät tilaukset toimitamme kirjeellä. Kaikki kirjeellä lähetettävät tilaukset toimitetaan 2. luokan kirjeinä. Kaikkien kirjeiden lähetys- ja pakkauskulut ovat 2,90€ riippumatta painosta.

Tuotteet jotka eivät sovi kirjeeseen, lähetetään 5,90€ postimaksulla.

Yli 100e tilaukset toimitamme postikuluitta.

Nouto Postista

Tilauksesi on noudettavissa lähimmästä Postin toimipisteestä yleensä lähettämistä seuraavavina päivinä ja muutoksista ilmoitetaan erikseen. Lähetämme myös seurantakoodin paketin seurataa varten, paketin etenemistä kannattaa asiakkaan seurata myös itse antamamme seurantakoodin avulla, jotta ennelta arvaamattomista lähetyksen ongelmista voi ilmoittaa ja pysyy itsekkin ajantasalla tilauksensa kulusta.

Nouto

Nouto on aina ilmainen. Nouto onnistuu vain sovittuina aikoina, joten otathan yhteyden aina ennen noutoa. Noutotilauksia varten pakkaamme tilauksen valmiiksi, joten tämä on samalla paikkakunnalla asuville vaivattomin ja halvin toimitustapa. Noutotilauksien maksu onnistuu joko pankki/luottokortilla tai verkkokaupan kautta millä tahansa maksutavalla.

Hinnat

Tuote myydään tilaamishetkellä verkkokaupan sivulla ilmoitettavalla hinnalla. ILOinen KettuLiini pidättää oikeuden olla myymättä tuotetta hinnalla, joka on teknisestä syystä päivittynyt verkkokauppaan väärin tai jonka hankintahinta on muuttunut. Tämänlaisessa tapauksessa ILOinen KettuLiini on yhteydessä asiakkaaseen ennen tilauksen käsittelyä ja kaupan purkaminen on mahdollista.

Internet-sivuilla hinnat ovat arvonlisäverollisia myyntihintoja, alv 24%.

Mikäli et saa tilausvahvistusta kahden (2) arkipäivän kuluessa tilauksesta, ota yhteyttä sähköpostilla iloinenkettuliini@gmail.com mahdollisten teknisten ongelmien varalta.


Maksutavat

Verkkokaupan tilauksia voi maksaa seuraavilla maksutavoilla. Kunkin maksutavan yhteydessä näet mahdollisen lisähinnan kyseiselle maksutavalle. Varaamme tuotteita maksamattomalle tilaukselle enintään 7 vuorokauden ajan, minkä jälkeen tuotteet ovat kenen tahansa ostettavissa.

1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

2. Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Lasku ja Jousto

3. Korttimaksaminen:
Visa, Mastercard ja American Express
4. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay

Osa maksutavoista voi edellyttää rekisteröitymistä ILOisen Kettuliinin:n tai kolmannen osapuolen asiakasrekisteriin. Ulkopuolisten palveluntarjoajien käyttöehdot löytyvät kunkin palveluntarjoajan omilta sivuilta.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana Paytrail Oyj (212283-7) yhteisrtyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näky maksun saajana tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme otamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Käteinen

Vain noutotilauksille HuruShopilta. Voit halutessasi maksaa myös pankki/luottokorteilla.


Palautukset

Virheettömillä ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautuksesta aiheutuvat kulut maksaa asiakas.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä palautusoikeutta. Tähän ryhmään kuuluvat tilauksesta valmistetut vaatteet ja asiakkaan tilaamat määrämittaan leikatut virheettömät kankaat. Tilauksen peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta. Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi otathan yhteyttä meihin s-postilla iloinenkettuliini.fi

Jos huomaat tuotteessa reklamoitavaa, ilmoita siitä meille 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tarkista saapunut lähetys huolellisesti. Vialliset tuotteet pyrimme ensisijaisesti korjaamaan. Jo korjaaminen on mahdotonta, vaihdamme sen uuteen tuotteeseen. Piilevistä vioista ,jotka ilmenevät käytössä, vastaamme lain mukaan.

Noudata tilauksen mukana tulevia pesuohjeita. Emme vastaa ohjeidenvastaisen hoidon ja pesun aiheuttamista vahingoista. Vaatteisiin käytettävät kankaat on pesty ennen ompelua kutistumisen minimoimiseksi.

Kankaita tilattaessa mittaa kangas ennen pesua ja ilmoita mahdollisista näkyvistä vioista reklamaatioajan puitteissa. Kankaille ja resoreille suosittelemme pesua ennen ompelemista pesuohjeen mukaan. Pese kankaat värien mukaan.

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, ota välittömästi yhteyttä postikonttoriisi ja kauppiaaseen.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Palautusohjeet

Palautuksesta on aina ensin sovittava myyjän kanssa. Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat myyntikuntoisia eikä niitä ole pesty tai muuten käytetty.

Toimitusehtojen mukainen palautus on maksullinen.

Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
  • Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

Mikäli pystyt toimittamaan tilauksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.


Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta toistaiseksi vain Suomeen.